روزهای زوج از ساعت 16 تا 20
خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه عباس آباد، نبش کوچه نادر، ساختمان پزشکان 2109

جراحی بینی فانتزی

آیا شما هم می خواهید بینی خود را عمل کنید؟ نمی دانید چه فرم و مدلی از جراحی بینی برای صورت شما مناسب است؟ نمی دانید به کدام پزشک مراجعه کنید؟ هر ساله تعدادی زیادی از خانم ها و آقایان تصمیم به انجام عمل های زیبایی می گیرند که عمل رینوپلاستی یکی از شایع ترین آن ها ست، اکثر افرادی که به عمل کردن بینی به خصوص انجام جراحی بینی فانتزی روی می آوردن جهت زیباتر شدن و تغییر چهره آن ها بوده، بسته به نوع سلیقه خود این افراد میتوانند مدل های عروسکی ، طبیعی، نیمه عروسکی و غیره را انتخاب کنند. جراح بینی فانتزی دکتر رزم پا یکی از جراحان بینی باتجربه و ماهر در تهران هستند که در این عمل می توانند به شما کمک بسیاری کنند.

 

جراحی بینی فانتزی

 

انواع مدل های رینوپلاستی

  •  طبیعی

در این مدل از عمل زیبایی بینی، هدف اصلی برطرف کردن ایرادات ظاهری و تنفسی شخص بوده بدون آن که تغییری غیرطبیعی و مصنوعی به فرم بینی داده شود. این نوع از جراحی بیشتر در میان آقایان شایع بوده و همچنین زاویه بین لب و دماغ و سایز آن بسیار طبیعی و نتیجه بسیار مطلوب و خوبی دارد. فرم دماغ بعد از جراحی بینی فانتزی نسبت به  طبیعی بیشتر می باشد.

  • نیمه فانتزی

در عمل بینی نیمه عروسکی فرم دماغ بین مدل طبیعی و نیمه فانتزی می باشد وعلاوه بر برطرف کردن ایرادات و مشکلات تنفسی افراد، سایز، فرم و شکل ظاهری دماغ نیز تغییرکرده همچنین قوس بیشتری به آن داده می شود، تمامی این مراحل بدون به وجود آمدن مشکلات و نقص در تنفس طبیعی بیمار انجام می شود.

  • فانتزی

جراحی بینی فانتزی و یا عمل بینی عروسکی ( باربی) از جمله عمل های زیبایی بسیار ظریف و حساس هستند. باید قبل از هر اقدامی به استاندار های بینی و صورت فرد نیز توجه شود و زاویه بینی با دیگر اجزا صورت را آنالیز کرد.جراحان بینی عروسکی میتوانند در تصمیم گیری این موضوع و انتخاب درست و آگاهانه به شما مشاوره بدهند.بیشترین توجه در این نوع عمل زیبایی بینی عروسکی به کوچک شدن زیاد بینی، سربالایی بودن آن بوده است.ویژگی های عمل بینی فانتزی، کوچک شدن بینی، قوس زیاد روی بینی، زاویه دار بود نوک بینی وغیره می باشد.

عمل دماغ  فانتزی یکی از انواع عمل های دماغ بوده که بیشترین تمرکز بر روی نوک بینی و کوچک شدن سایر قسمت های دماغ می باشد و نیم رخ این افراد بینی زاویه دار و سر بالا و دارای قوسی زیبا خواهد بود در این روش از عمل زیبایی دماغ عروسکی غضروف و استخوان افراد تراش خورده و فرم ظریفی به خود میگیرد و می توان از ظاهر افراد عمل جراحی بینی فانتزی انحام شده بر روی دماغ آن ها را تشخیص داد.

جراحی دماغ عروسکی باید توسط پزشک مجرب انجام شود جراح بینی فانتزی دکتر رزم پا یکی از مجرب ترین جراحان در حوزه عملی بینی و عمل دماغ  عروسکی در تهران می باشد.

 جراحی بینی فانتزی برای چه کسانی مناسب است؟

  • افرادی که بینی استخوانی و دارای غضروف مقام و پوستی نازک هستند.
  • افرادی که استخوان های ظریف و صورتی کوچک دارند می توانند عمل بینی فانتزی را انتخاب کنند.
  • به دلیل کوچک شدن و فرم عروسکی در عمل دماغ فانتزی ، بیشتر در بین خانم طرفدار دارد و البته عده ای کمی از آقایان نیز طرفدار مدل دماغ فانتزی نیز هستند.

اقدامات قبل از عمل بینی عروسکی

  • 8 ساعت قبل عمل جراحی بینی فانتزی ناشتا باشید.
  • نسب به انتخاب مدل بینی خود آگانه تصمیم بگیرید.
  • انجام تمام آزمایشات لازم که پزشک تجویز کرده است.
  • قطع دو هفته ای قبل از عمل زیبایی دماغ عروسکی داروهایی که حاوی پروفن هستند.
  • اطلاع بیماری های قلبی عروقی و مصرف دارو خواص به بهترین جراح بینی فانتزی تهران
  • حتما با پزشک خود مشورت کنید و از پزشک بابت انتخاب فرم دماغ خود مشاوره بگیرید.
  • از مصرف نیکوتین، مواد مخدر و نوشیدنی های حاوی الکل دو هفته قبل از عمل دماغ عروسکی خودداری کنید.

مراحل جراحی بینی فانتزی

جراحی زیبایی بینی به طور کلی به دو صورت بسته و باز انجام می شود.

در روش باز برشی کوچک در فاصله بین دو سوراخ بینی ایجاد می شود که در این روش جراح دسترسی بیشتری به تمامی قسمت های بینی دارد و می تواند با ظرافت بیشتری این کار را انجام دهد.

اما در عمل زیبایی بینی با روش بسته تنها با بالا بردن بینی و از طریق سوراخ های بینی این عمل صورت میگیرد بدون آنکه برشی بر روی بینی زده باشد.

برای انجام جراحی بینی فانتزی از هر دو روش جراح بینی میتواند استفاده کند اما با استفاده از عمل کردن بینی فانتزی باز پزشک دسترسی بیشتری داشته و ظرافت بیشتری نیز خواهد داشت.

عمل بینی فانتزی و طبیعی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

یکی از بارزترین تفاوت های رینوپلاستی طبیعی و عروسکی زاویه ایجاد شده بر روی نوک بینی و سطح لب است که در بینی فانتزی این زاویه بسیار بیشتر از طبیعی می باشد و همین دلیلی برای غیر طبیعی بود و حالتی مصنوعی برای بینی افراد است.

یکی دیگر از تفاوت های جراحی بینی فانتزی و طبیعی تفاوت سوراخ های بینی می باشد، در بینی های طبیعی اندازه سوراخ ها معمولی و اندازه بوده در حالی که در بینی های فانتزی این سوراخ ها بسیار کوچک است.

وجود قوس بسیار زیاد در بینی هایی با فرم فانتزی که انحنای بسیار چشمگیری دارد در صورتی که در بینی هایی با فرم طبیعی این انحنا حالتی استاندارد دارد، این قوس و سربالایی بودن سبب بروز مشکلات تنفسی و اختلال در تنفس افراد شده است.

فرم عروسکی و نیمه فانتزی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

از مهم ترین تفاوت عمل زیبایی بینی نیمه فانتزی و عمل دماغ  فانتزی میتوان به زاویه لب بالایی با نوک بینی اشاره کرد. در جراحی بینی فانتزی (رینوپلاستی باربی، عروسکی) نوک بینی این افراد بسیار بالا قرار می گیرد به صورتی که زاویه بین لب و دماغ 105 درجه خواهد بود، در این مدل از رینوپلاستی سایز دماغ اشخاص بسیار کوچک می شود و در قوس بسیار زیادی به بینی داده می شود. در عمل زیبایی بینی نیمه فانتزی سوراخ های دماغ کوچک اما طبیعی بوده، نوک آن سربالایی و قوس مناسبی دارد همچنین تیغه بینی نازک می شود.

و اما تفاوت بینی فانتزی با نیمه فانتزی، جراح رینوپلاستی نیمه فانتزی سعی میکند ویژگی های دماغ طبیعی را هم در این جراحی حفظ کند و علاوه بر دقت بر سلامت بینی و رفع مشکلات و نواقص تنفسی، سایز بینی، قوس بینی و غیره را به نسبت زاویه بینی دیگر اجزا صورت هماهنگ می کند و کمی نوک بینی را بالا می برد. در بینی با مدل نیمه فانتزی بینی شکل طبیعی خود را حفظ کرده اما در مقایسه با بینی فانتزی قوس کمتری دارد.

 

جراحی بینی فانتزی

 

آیا جراحی بینی فانتزی برای بینی های گوشتی مناسب است؟

اشخاصی با داشتن بینی های گوشتی به علت ضخیم بودن پوستشان و در مقابل آن ضعف استخوان ها و غضروف انتخاب مناسبی برای بینی فانتزی نمی باشند و امکان 100% برای عروسکی شدن و ظرافت بینی آن ها وجود ندارد، اما افرادی با بینی های استخوانی با داشتن پوستی نازک و استخوان های مقام بهترین گزینه برای عمل بینی فانتزی بوده زیرا ظرافت رینوپلاستی فانتزی در این صورت این افراد بیشتر دیده می شود.

آقایان به علت داشتن چهره ای درشت تر و مردانه نسبت به خانم ها جراحی فانتزی بینی گزینه ای مناسب برای آن ها نبوده زیرا تناسبی در چهره آن ها برقرار نخواهد شد.

عوارض  رینوپلاستی عروسکی

  • کبودی، تورم، از علائم شایع بعد از جراحی بینی فانتزی بوده که با گذشت زمان بهبود می یابد.
  • توجه داشته باشید که کاربرد اصلی بینی تنفس راحت و بدون مشکل است، اما کوچک شدن بیش از حد بینی در تنفس شما اختلال ایجاد خواهد کرد، پس توجه داشته باشید که در عمل از پزشک خود نخواهید بینی شما را بیش از حد مجاز کوچک کند تا از مشکلات بعد از عمل دور باشید.
  • مراجع به پزشک بعد از عمل و رعایت تمامی دستور العمل های پزشک جهت جلوگیری از هر گونه مشکلات تنفسی بسیار مهم است.

عمل جراحی بینی فانتزی چه ویژگی هایی دارد؟

  • کوچک شدن زیاد بینی
  • کاهش ارتفاع بینی
  • باریک شدن بینی
  • افزایش قوس بینی به صورتچشمگیر
  • کوچکتر شدن سوراخ های بینی به نسبت فرم طبیعی
  • زاویه دار شدن نوک بینی (بیشتر از فرم بینی های طبیعی )

مراقبت های بینی فانتزی بعد از  رینوپلاستی

  • پرهیز از فین کردن
  • پرهیز از پر خوری
  • مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک جراح بینی عروسکی
  • پرهیز از مصرف سیگار، دخانیات و هر نوع نوشیدنی حاوی الکل
  • با استفاده از سرم مخصوص بینی خود را مرتب شست و شو دهید
  • طبف گفته های بهترین جراح بینی فانتزی تهران ، استفاده نکردن از عینک طبی و آفتابی تا 6 ماه بعد از جراحی بینی فانتزی بسیار مهم است.
  • پیروی از رژیم غذایی مناسب (عدم استفاده از نمک و ادویه)
  • خودداری از فریاد زدن، خم شدن، خندیدن بیش از حد
  • استفاده زیاد از مایعات از جمله آب کرفس جهت کاهش تورم و کبودی
  • هنگام سرفه و عطسه دهان خود را باز کنید تا فشار کمتری به بینی وارد شود
  • در هنگام شست شوی صورت از برخورد آب با، کچ و پانسمان جلوگیری کنید

 

 

حساسیت انتخاب جراح بینی فانتزی در شهر تهران

داشتن ظرافت در دماغ هایی با فرم عروسکی عمل سخت تر و حساس تر خواهد بود زیرا دماغ حالتی مصنوعی تر نسب به عمل طبیعی خواهد داشت پس بسیار مهم است که پزشکی با مهارت و تجربه بالا را برای عمل انتخاب کنید، در صورت انتخاب اشتباه در آینده ممکن است دچار مشکلات تنفسی جدی شوید، ما به شما بهترین دکتر جراحی بینی فانتزی تهران یعنی دکتر رزم پا را معرفی میکنیم که از داشتن مهارت و تجربه می توانید به ایشان اعتماد کنید.

پشیمانی از عمل بینی فانتزی

پیش از هر چیزی باید در رابطه با مزایا و معایب عمل جراحی به فرم عروسکی بدانید تا با آگاهی کامل نسبت به انجام آن اقدام کنید. چرا که پس از انجام آن پشیمانی سودی ندارد و شما باید به مدت یکسال با بینی جدید خود بسازید. پس از آن نیز باید بدانید که بینی که به فرم فانتزی یا حتی نیمه فانتزی عمل شده است قابلیت بازگشت به حالت اول و تبدیل آن به فرم طبیعی ندارد. به عبارتی دیگر ترمیم این نوع بینی ها و خلق بینی زیبا و متناسب با چهره بعد از انجام عمل اولیه بینی خیلی سخت تر و پیچیده تر از جراحی ترمیمی بینی های طبیعی می باشد. چرا که طی انجام عمل اولیه ، پزشک برای خلق بینی سربالا نیاز دارد تا غضروف و استخوان های بینی را به مقدار بسیار زیادی دستکاری کند و مقداری از آن ها را حذف نماید. که این مسئله خود باعث می شود فرایند ترمیم کمی پیچیده تر شود. چرا که دیگر غضروف های بینی استحکام و مقاوت اولیه خود را ندارند. از همین رو نیاز است تا پزشک در زمان انجام جراحی ترمیمی این نوع بینی ها از غضروف و پیوند گرافت استفاده کند. پس اگر شما تصمیم به انجام عمل بینی به صورت نیمه فانتزی یا فانتزی گرفته اید ، پس از انجام عمل جراحی اگر به هر دلیلی از فرم بینی خود ناراضی بودید ، بدانید که عمل ترمیم بینی برای شما دشوار خواهد بود و نیاز به کمک گرفتن از یک جراح ترمیمی بینی مجرب و خبره در تهران دارید.

جراحی بینی فانتزی در مردان

همه ما جمله های کلیشه ای ” دماغ مرد نباید عمل شده باشد ” ، ” حداقل اگه دماغتو عمل می کنی ، مردونه عمل کن ” و غیره را تا به حال شنیده ایم. در گذشته بسیاری از آقایان به دلیل تاثیرات منفی این کلیشه های ذهنی و همچنین طرز فکر های اشتباه نمی توانستند بینی خود را به فرم فانتزی عمل کنند. اما خوشبختانه امروزه با تغییر نگرش ها و تغییر ذهنیت افراد نسبت به علایق و سلیقه های افراد جراحی زیبایی بینی مردانه را می توان به صورت فانتزی انجام داد و به این ترتیب علاوه بر اصلاح مشکلات بینی و بهبود ظاهر آن در پی افزایش زیبایی صورت نیز پرداخت. البته به یاد داشته باشید که با تمام این موارد و خصوصیاتی که این نوع فرم بینی دارد ، جراحان فرم عروسکی را به تمامی آقایان پیشنهاد نمی دهند. پس اگر اصرار به انجام عمل زیبایی بینی دارید و تمایل دارید چهره ای بدون نقص و زیبا داشته باشید پیش از انجام هر کاری با پزشک خود صحبت کنید و اجازه دهید تا او فرم مناسب با چهره شما را پیشنهاد دهد. پس از آن نظرات و سلیقه های خود را بیان کنید تا در صورت امکان پزشک آن ها را مد نظر قرار دهد.

دکتر ابراهیم رزم پا بهترین جراح بینی عروسکی تهران همواره به خواسته ها و علایق بیماران خود توجه می کنند و چنانچه نظرات آن ها در خلق فرمی زیبا برای بینی اختلالی ایجاد نکند آن ها را مد نظر قرار می دهد. شما عزیزان می توانید توضیحات ایشان را در این رابطه از زبان خود ایشان بشنوید.

 

 

چه کسانی متقاضی جراحی بینی فانتزی هستند؟

  • افرادی که تمایل بیشتری به کوچک شدن بیش از اندازه بینی خود دارند.
  • علاقه دارند فرو رفتگی زیاد در پره های بینی خود داشته باشند.
  • افرادی که تمایل دارند نوک بینیشان بسیار کوچک و رو به بالا باشد.

عمل بینی عروسکی با تکنیک باز

  • ابتدا بیمارتوسط داروها و یا ماسک حاوی هوای بیهوشی، تحت بیهوشی قرار می گیرد.
  • تیغه ی بین دو سوراخ بینی (کلوملا) با استفاده از ابزار های مخصوص و استریل شده پزشک برش داده می شود.
  • پوست بینی به سمت بالا کشیده شده تا جایی که ساختار کامل بینی مشخص شود.
  • انجام رفع مشکلات و نواقص تنفسی، کوچک کرد بینی و انجام تمام امور زیبایی از قبل مشخص شده..
  • بعد از اتمام کار تمامی برش های ایجاد شده در داخل دماغ با استفاده از بخیه های جذبی، توسط بهترین دکتر جراحی بینی فانتزی تهران به خوبی بخیه می شود.
  • استفاده از بخیه های غیر جذبی برای بستن برش های بیرونی بینی.
  • درون بینی به منظور حفظ ساختار بینی تامپون گذاشته می شود.
  • و در نهایت برای حفظ و نگهداری از دماغ بهترین جراح بینی فانتزی تهران بر روی بینی گچ می گذارد.
  • در آخر و پس از گذشت مدتی با استفاده از وقت تعیین شده توسط پزشک، تامپون، کچ و همچنین بخیه توسط پزشک بینی کشیده و برداشته شود.

میزان هزینه بینی فانتزی در تهران

هزینه عمل بینی بستگی به فاکتور های متعددی دارد، پیچیدگی ساختار بینی، میزان تغییرات قابل اعمال بر روی بین و غیره از جمله موارد موثر در هزینه عمل جراحی بینی فانتزی در شهر تهران می باشد، به همین دلیل میزان هزینه افراد با یکدیگر متفاوت بوده.

مدل بینی فانتزی به چه صورت هایی میاد؟

خیلی از افرادی که دوست دارند بینی خود را به فرم عروسکی عمل کنند ، حین تصمیم گیری با این دو راهی مواجه شده اند که آیا این مدل برای صورتشان مناسب است یا خیر. می توان گفت علاوه بر اینکه برای رسیدن به بهترین نتیجه نوع بینی مهم است ، فرم کلی چهره نیز در این انتخاب اهمیت پیدا می کند. برای مثال افرادی که استخوان بندی صورت آن ها کوچک و ظریف است ، کاندیدای بهتری برای جراحی بینی فانتزی محسوب می شوند. اما این بدین معنی نیست که اشخاص با چهره های استخوانی تر به هیچ عنوان نمی توانند از این پروسه بهره گیرند.

در جلسه مشاوره پزشک اقدام به اندازه گیری خصوصیات چهره می کند و تناسبات آن را در دستور کار قرار می دهد. سپس در صورتی که صورت متقاضی ویژگی های لازم برای بهره گرفتن از مدل فانتزی را نداشته باشد ، نظرخود را با او در میان می گذارد. اما همانطور که ذکر شد ، در نهایت بیمار تصمیم گیرنده است و می تواند در صورت تحت عمل بینی عروسکی قرار گیرد.

البته بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که اگر بر تصمیم خود اصرار بورزید ، با احتمال بالایی بعد از اتمام فرآیند از تصمیم خودتان پشیمان خواهید شد. در چنین شرایطی ممکن است بینی بیش از حد مناسب کوچک شود و با دیگر اجزا تناسب و هم خوانی نداشته باشد. علاوه بر این چون سایز بینی در این پروسیجر به شکل قابل توجهی کاهش می یابد ، احتمال دارد امکان انجام عمل ترمیمی بینی نیز وجود نداشته باشد. در نتیجه جراح بینی فانتزی قادر به استفاده از گرافت و ایجاد هارمونی در صورت نخواهد بود.

در کل توصیه می شود به منظور اینکه از بهترین مدل بینی برای چهره تان مطلع شوید ، به پزشک خود مراجعه کرده و سعی بر انجام راهنمایی های ایشان داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *