روزهای زوج از ساعت 16 تا 20
خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه عباس آباد، نبش کوچه نادر، ساختمان پزشکان 2109

جراحی بینی گوشتی در تهران

برخی از بینی ها به دقت ، تمرکز و کار بیشتر پزشک در جراحی بینی نیاز دارند. چرا که به دلیل نوع بینی شان عمل آن ها از حساسیت بیشتری برخوردار بوده است. از همین رو بهتر است یک جراح بینی متبحر و مجرب برای انجام جراحی زیبایی بینی استفاده شود. بینی های گوشتی در این دسته قرار می گیرند و نیاز دارند تا جراح تبحر بیشتری در این زمینه داشته باشد و در زمان عمل کردن بینی دقت بسیار زیادی به کار ببرد. جراحی بینی گوشتی در تهران درست باعث می شود حالت برگشت به قبل مانند بسیاری از عمل های زیبایی بینی وجود نداشته باشد و چهره فرد دستخوش تغییرات بسیار زیادی قرار نگیرد.

 

جراحی بینی گوشتی

بسیاری از افراد پس از اینکه متوجه می شوند بینی شان گوشتی است و این احتمال وجود دارد که بینی شان به حالت اولیه باز گردد ناامیده شده و از جراحی بینی گوشتی در تهران اجتناب می کنند. اما آیا می دانید علت بازگشت بینی به حالت اولیه خود چیست؟ ایا اصلا این اتفاق امکان پذیر است ، احتمال رخ داد آن چقدر می باشد؟ در صورت بروز چنین اتفاقی چه کار باید کرد؟ اصلا عمل بینی گوشتی چیست و چه مزایای دارد؟ با ما تا انتهای این مقاله از سایت دکتر ابراهیم رزم پا بهترین جراح بینی تهران همراه باشید تا اطلاعات جامع و مفیدی در رابطه با این نوع بینی ها به دست آورید و عمل موفقیت آمیزی را تجربه کنید.

مشخصات بینی های گوشتی

خیلی از افراد نمی دانند که بینی شان گوشتی است یا استخوانی .از همین رو در ادامه قصد داریم مشخصاتی را بیان کنیم که به شما در تشخیص نوع بینی و جراحی بینی مورد نیازتان کمک می کند. افرا همواره فکر می کنند که بینی های استخوانی یعنی بینی های که قوز داشته باشند.

اما این چنین نیست چرا که بینی های گوشتی نیز دارای قوز روی پل بینی هستند اما به دلیل داشتن پوستی ضخیم قابل مشاهده نمی باشد. برای تشخیص نوع بینی خود باید بدانید که بینی های گوشتی دارای پوستی ضخیم و کلفت هستند ، منافذ پوستی موجود بر روی پوست آن ها بسیار واضح و مشهود می باشد ، پوستی چرب دارند پره های بینی ضخیم بوده ، پهنای بینی زیاد است ، نوک بینی گرد و کمی بزرگ است ، ارتفاع پره های بینی از نمای کناری و در کل گهن بودن نیمه تحتانی بینی از نامای رو به رو از دیگر ویژگی های بینی گوشتی می باشد.

برخلاف پوست ضخیمی که دارند ، عضروف های اسکلتی این نوع بینی ها بسیار ضعیف و نازک می باشد. البته لازم به ذکر است که در افراد مختلف درجات این موضوع متفاوت می باشد.  اگر این ویژگی ها در مورد شما صدق می کند ، بینی شما گوشتی است و می توانید جراحی بینی گوشتی انجام دهید.

عوارض جراحی بینی گوشتی

یکی از متداول ترین سوالاتی که افراد دارای بینی گوشتی از بهترین جراحان بینی تهران و شهر محل سکونت خود می پرسند این است که آیا عمل بینی گوشتی عوارض دارد؟

باید بگویم که عمل زیبایی بینی گوشتی نیز همانند سایر عمل های زیبایی بدن و صورت در صورتی که توسط یک جراح بینی گوشتی بی تجربه و ناکارآمد انجام شود یا فرد به تمامی نکات مراقبت های بعد از جراحی زیبایی بینی عمل نکند ، عوارض جانبی حاد و خطرناکی مانند هماتوم ، خونریزی ، کبودی ، ورم بینی ، نامتقارن بودن بینی ، افتادگی نوک بینی ، عفونت ، دفرمه شدن بینی ، سربالا شدن بیش از حد بینی و غیره دچار شد.

پس با دقت کردن و انتخاب بهترین و مجرب ترین جراح بینی تهران یا شهر محل زندگی خود و توجه به نکات مراقبتی که او به شما می گوید از وقوع چنین اتفاقاتی خودداری کنید.

نتیجه عالی بینی گوشتی توسط دکتر رزم پا در تهران

 

 

سن عمل بینی گوشتی

از دیگر سوالات متداول افراد می توان به سن مناسب برای جراحی کردن بینی های گوشتی اشاره کرد که پاسخ دکتر ابراهیم رزم پا بهترین دکتر بینی تهران به این سوال این است که لازمه ورود به پروسه جراحی و اتاق عمل ، گذر از مرز محدوده سنی می باشد که در آن رشد بینی و سایر اجزای صورت به تکامل رسیده باشد.

بینی افراد حدودا تا 18 سالگی به رشد خود ادامه خواهد دارد و پس از گذشت از این سن یا به عبارتی دیگر پس از پایان سن بلوغ رشد آن متوقف می شود. از آنجایی که سن بلوغ در زنان و مردان متفاوت می باشد بهترین زمان برای عمل بینی گوشتی خانم ها 16 سالگی و آقایان 18 سالگی می باشد. اما لازم است بگویم که گاها ممکن است فرد به این سن رسیده باشد اما از نظر بلوغ جسمانی به تکامل نرسیده باشد از همین رو پس از گذشت این سن تعیین این که ایا شما گزینه مناسبی برای رینوپلاستی بینی گوشتی هستنید یا خیر بر عهده پزشک می باشد.

پزشک با انجام معاینات لازم تشخیص خواهد داد که ایا رشد بینی به پایان رسیده است یا خیر. پس از اینکه بینی به طور کامل رشد کرد بیمار می تواند به اقدام به انجام عمل رینوپلاستی کند. قرار گرفتن زیر تیغ جراحی بینی گوشتی قبل از پایان سن بلوغ می تواند نتایج نامطلوبی را به همراه داشته باشد. البته لازم به ذکر است که به جز سن جسمانی فاکتور مهم و اساسی دیگری نیز وجود دارد که آن سن عقلانی می باشد. به عبارتی دیگر فرد باید از نظر روحی و روانی به حدی رسیده باشد که بتواند احساسات خود را تشخیص دهد آن ها را کنترل کند و عمل را از روی احساسات خود انجام ندهد.

زیرا افرادی که به دلیل احساسات بینی خود را عمل کرده اند پس از گذشت زمان اندکی دچار نارضایتی می شوند و به انجام عمل ترمیمی بینی اقدام می کنند. از همین رو فرد نیاز است تا فرد به سنی رسیده باشد که خوب را از بد تشخیص دهد و به اصرار به کاری که ناپسند و ناممکن است نپردازد.

 

نمونه کار دکتر رزم پا بهترین جراح بینی تهران

 

بهترین روش عمل بینی گوشتی

یکی از سوالات متعددی که افراد از پزشکان خود می پرسند این است که بهترین روش برای جراحی بینی گوشتی چیست؟ این سوال تنها به دلیل ترس آن ها از باقی ماندن آثار جراحی و همچنین طولانی نشدن دوران نقاهت به وجود می اید.

در پاسخ به این سوال باید بگویم هر یک از روش های جراحی زیبایی بینی یعنی روش باز و بسته دارای مزایا و معایب بسیار زیادی هستند و هیچ کدام از آن ها از دیگری بهتر نیستند چرا که این شرایط است که بهترین روش کدام می باشد. از همین رو تنها پزشکان هستند که قادر اند بگویند بهترین تکنیک برای عمل کردن بینی های گوشتی چه چیزی می باشد که پاسخ آن ها نیز به نوع بینی شما ، میزان تغییرات مورد نیاز ، شرایط جسمانی و روحی شما و غیره بستگی دارد.

به همین علت جلسات مشاوره ای ترتیب داده می شود تا در رابطه با این موضوع صحبت شود. اما به طور کلی باید بگویم که از آنجایی که اغلب بینی های گوشتی به پیوند غضروف و گرافت گذاری نیاز دارند ، نیاز است تا جراح بینی میدان دید باز تری برای اعمال تغییرات داشته باشد که جراحی بینی به روش باز به دلیل وضوح بالا و بالا بودن وسعت میدان دید برای عمل کردن بینی گوشتی بسیار مناسب می باشد.

جراحی بینی گوشتی به حالت قبل باز نمی گردد!!

بینی گوشتی از بافت پوستی بسیار ضخیمی تشکیل شده است و در عوض آن استخوان بندی و غضروف های ضعیف تری را نسبت به بینی های استخوانی دارد. از آنجایی که بیشترین ناحیه که در طی عمل جراحی تحت تاثیر قرار می گیرد ، پوست و پره های بینی است ، این امکان وجود دارد که با توجه به ضعیف بودن غضروف های قسمت پایینی بینی ، بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی سر بینی به سمت پایین متمایل شود و به بیانی دیگر افتادگی پیدا کند. یک جراح بینی متبحر و مجرب برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقی قسمتی از غضروف بینی یا گوش را به قسمت پایینی بینی که ممکن است در آینده دچار افتادگی شود ، پیوند می زند تا تقویت شده و بافت و فرم پوست بینی به زیبایی بر روی آن بنشیند. همچنین وی به دلیل آشنایی کامل با بینی های گوشتی می داند که تا جایی که ممکن است نباید تغییری را بر روی بافت پوست ایجاد کند. پس در نتیجه می توانیم بگویم این مسئله که بینی های گوشتی بعد از جراحی بینی گوشتی در تهران به حالت قبل باز می گردد یا خیر تماما به جراح بستگی دارد. چرا که اگر از بهترین دکتر بینی تهران ، برای عمل بینی گوشتی خود کمک گرفته باشید او با تکیه بر دانش ، تخصص و تجربه خود بهترین تکنیک ها را برای عمل زیبایی شما انتخاب خواهد کرد و در نتیجه با تقویت سازی ساختمان بینی مانع از بروز چنین اتفاقاتی می شود.

 

جراحی بینی گوشتی در تهران - دکتر رزم پا

 

جراحی ترمیمی بینی های گوشتی چگونه است؟

با خواندن مطالب فوق ممکن است در خصوص اینکه عمل ترمیمی این نوع بینی ها به چه شکل است کمی دچار ترس و نگرانی شوید. اگر به مطالب کمی دقت کنید خواهید فهمید که جراحی بینی گوشتی در تهران به دلیل دارا بودن خصوصیات خاص و منحصر به فرد خود به تنهایی پزشک را به چالش می کشد ، حال با این وجود اگر بینی نیاز به ترمیم داشته باشد چه چالش های برای بهترین جراح بینی گوشتی تهران به وجود می آید؟

در این خصوص باید بگویم به طور کلی عمل بینی ترمیمی پیچیده و دشوار است و نیاز به تخصص ، تجربه و مهارت بالایی دارد. بینی های گوشتی نیز به دلیل خصوصیاتی که دارند این پیچیدگی و دشواری را افزایش می دهند. اما اگر برای انجام این فرایند به یک جراح بینی مجرب و متبحر مراجعه کنید و همچنین در رابطه با فرم نهایی بینی خود به خوبی فکر کنید دیگر نیازی به نگرانی در خصوص عمل ثانویه بینی ندارید. چرا که کمتر موردی پیش می اید که از نتیجه عمل جراحی خودش رضایت کافی نداشته باشد.

هزینه عمل بینی گوشتی در تهران

پول چیزی است که همه افراد قبل از هرکاری در رابطه با آن تحقیق می کنند. اگر به خواهند کسب و کاری راه بیاندازند اول فکر می کنند که آیا سودی در انجام آن هست یا خیر؟ اگر بخواهند وسیله ای را بخرند ابتدا در رابطه با اینکه آیا صرف می کند که آن را خرید یا خیر ؟ اگر قصد داشته باشند از خدماتی بهره ببرند ، ابتدا این سوال را از خود می پرسند که ایا ضروری است که آن را انجام دهند یا خیر و سپس به سراغ اشخاصی می روند که کمترین هزینه را دریافت کند.

فرقی نمی کند که در تهران زندگی کنند یا در سایر شهر های کوچک و بزرگ ایران ، تنها این مسئله برایشان مهم است که هزینه کمی را برای جراحی بینی گوشتی خود صرف کنند. اما باید بدانید که عمل بینی پروسه ای نیست که به دلیل صرف هزینه کم آن را به هر پزشکی سپرد به همین خاطر بهتر است اصلا هزینه عمل بینی گوشتی یا استخوانی را در اولویت انتخاب های خود قرار ندهید.

اما با این وجود باید به شما بگویم که اعلام هزینه عمل زیبایی بینی گوشتی در شهر تهران به عوامل متعددی از جمله میزان تغییرات بینی ، پیوند غضروف ، نوع غضروف پیوندی ، میزان چرب بودن بینی ، چالش های به وجود آمده در حین جراحی ، تجربه ، مهارت و تخصص جراح بینی و غیره بستگی دارد از همین رو اگر تمایل دارید در رابطه با هزینه نهایی عمل جراحی زیبایی بینی گوشتی بدانید نیاز است تا به صورت حضوری به مطب جراح بینی مورد نظر خود مراجعه کنید یا یک تصویر از بینی خود برای جراح بینی منتخب ارسال نمایید تا وی پس از مشاهده بینی هزینه تقریبی آن را اعلام کند.

اگر توجه کنید گفتیم هزینه تقریبی چرا که هزینه نهایی و درست پس از ارزیابی تمامی موارد از جمله آزمایشات قبل از عمل ، مراقبت های بعد از عمل ، هزینه بیمارستان و غیره تعیین می شود. برای اطلاع از هزینه تقریبی جراحی بینی گوشتی می توانید به دکتر ابراهیم رزم پا بهترین و متبحرترین جراح بینی تهران مراجعه کرده یا تصاویر خود را به دایرکت اینستاگرام ایشان ارسال فرمایید. برای دریافت نوبت نیز می توانید فرم تماس موجود در سایت را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

بعد از جراحی بینی گوشتی در تهران ، حتما باید کورتون تزریق کنیم؟

یکی از اقداماتی که می توان به منظور کاهش تورم و همچنین از بین بردن اسکار انجام داد ، تزریق کورتون می باشد. این ماده یک داروی کورتیکواستروئید است که بیشتر بیماران با بینی گوشتی به سراغ آن می روند. با اینکه این دارو تاثیر خیلی خوبی روی کم کردن ورم دارد ، اما نیازی نیست تمامی متقاضیانی که عمل بینی گوشتی انجام داده اند آن را تزریق نمایند.

در حالت کلی زمانی که جراح شما تشخیص دهد مجاز به تزریق این ماده هستید. معمولا زمانی این اقدام توصیه می شود که تورم بسیار شدید بوده و پس از گذشت زمان زیاد باز هم برطرف نشود.

تزریق کورتون به بینی می تواند سرعت دوره نقاهت را بالا ببرد و تورم را نیز کاهش دهد‌‌. آمپول کورتون با غلظت های ۴۰ و ۱۰ سی سی را می توانید از داروخانه ها تهیه کنید، اما توجه داشته باشید که میزان استفاده از آن باید توسط پزشک شما تایید شود.

اولین باری که می توانید بعد از جراحی بینی گوشتی کورتون تزریق کنید ، در حدود یک تا دو ماه بعد از عمل می باشد. پس از آن اگر هنوز نیاز باشد ، بعد از شش هفته تزریق تکرار خواهد شد.

این نکته را به یاد داشته باشید که در حین تزریق نباید از غلظت بالا استفاده شود زیرا ممکن است عوارضی را با خود به همراه داشته باشد. برای مثال تغییر رنگ پوست و یا نازک شدن آن از این دست عارضه ها می باشند که ترمیم آن ها نیز مشکل است.

در صورت کلی آن دسته از افرادی که تحت عمل ترمیمی قرار گرفته اند ، ورم آن ها با سرعت پایینی در حال برطرف شدن است و یا پوست ضخیم و چرب دارند می توانند کورتون تزریق نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *