روزهای زوج از ساعت 16 تا 20
خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه عباس آباد، نبش کوچه نادر، ساختمان پزشکان 2109

جراحی بینی استخوانی 100% تضمینی و خوش فرم

همانطور که در مقاله جراحی بینی ذکر کردیم ، بینی ها به دو دسته گوشتی و استخوانی تقسیم می شوند که جراحی بینی استخوانی یکی از آن ها است و بر روی بینی های استخوانی و غضروفی انجام می شود. عمل زیبایی بینی استخوانی در واقع به منظور برطرف کردن عیوب موجود در بینی های استخوانی انجام می شود. این نوع بینی ها معمولا دارای مشخصاتی هستند که به دلیل همین مشخصات بهترین نوع بینی شناخته می شوند. برای اینکه بتوان نقص های این نوع بینی ها را برطرف کرد نیاز است تا بهترین جراح زیبایی بینی تهران با توجه به سلیقه فرد متقاضی ، تشخیص خود برای انتخاب تکنیک مورد نظر عمل بینی را انجام دهد. اگر شما نیز دوست دارید با این نوع بینی ها نحوه عمل زیبایی آن ها آشنا شوید و اطلاعات بیشتری در رابطه با آن ها کسب کنید ، توصیه می کنیم این مقاله از سایت دکتر ابراهیم رزم پا بهترین جراح بینی تهران مطالعه کنید.

مشخصات بینی استخوانی

تشخیص اینکه بینی شما استخوانی است یا گوشتی در اکثر موارد توسط خودتان به راحتی انجام می گیرد. البته گاها افرادی که با وجود اینکه بینی با پوست ظریف و نازکی دارند ، دارای عضروف های حجیم نیز می باشند و در نتیحه حالت بینی در این نوع افراد پهن و افتاده است و از همین رو ممکن است با بینی های گوشتی اشتباه گرفته شوند. در بینی های گوشتی به دلیل اینکه پوست بینی بسیار ضخیم می باشد ، در صورتی که با دو انگشت پوست بینی را فشار دهید بر روی پوست خود شاهد تراوش چربی به بیرون خواهید بود. در حالی که در بینی های استخوانی چنین چییزی مشاهده نخواهد شد.

پس به طور کلی می توانیم بگویم بینی های غضروفی و استخوانی دارای پوستی نازک ، هستند که به همین دلیل تامی جزئیات ساختاری آن ها در زیر پوست نمایان می باشد. اگر فردی جراحی بینی استخوانی در تهران انجام داده باشد در صورت شکستگی استخوان  ، نتایج کاملا قابل لمس و مشاهده می باشند. همچنین در نیمه پایینی آن ها به خاطر کم قطر بودن پوست ف عموما غضروف ها قوی تر و مستحکم تر می باشند و پهن شدگی و افتادگی نوک بینی بسیار کم می باشد.

جراحی بینی استخوانی در تهران - دکتر رزم پا

بهترین مدل عمل بینی استخوانی

خیلی از افراد زمانی که به جراح بینی برای انجام جراحی بینی استخوانی در تهران مراجعه می کنند اولین سوالاتی که از پزشکاشان می پرسند این است که چه فرمی برای بینی من مناسب است؟ بهترین مدل برای عمل بینی استخوانی چه مدلی است؟ بیشتر آنان زمانی که جلوی آینه می ایستند و به بینی خود نگاه می کنند با خود فکر می کنند که اگر بینیشان کمی به سمت بالا هدایت شود چه تغییری در چهره آن ها به وجود می اید. در پاسخ به این سوال باید بگویم خوشبختانه به دلیل اینکه این نوع بینی ها دارای استخوانی و غضروفی محکم هستند می تواند هر نوع فرم بینی از جمله فانتزی ، طبیعی و نیمه فانتزی را بر روی آن ها پیاده کرد و بهترین و زیبا ترین نتایج را خلق کرد. اما با این وجود جراح بینی با توجه به فاکتور های زیر بهترین فرم بینی را انتخاب و پیشنهاد می دهد:

  • جنسیت :

همانطور که می دانید معیار های زیبایی در خانم ها و آقایان با یک دیگر متفاوت است ، به گونه ای که هر چه اجزای چهره خانم ها ظریف تر باشد ، زیبا تر و جذاب تر خواهد بود در حالی که جذابیت چهره آقایان به استخوانی و عضلانی بودن صورتشان می باشد. به همین خاطر جراحی بینی استخوانی در تهران  به فرم فانتزی برای آقایان مناسب نمی باشد. در حالی که خانم ها می توانند هر یک از سه فرم بینی را انتخاب نمایند.

  • سلیقه افراد :

اگر شما در رابطه با خرید یک محصول یا انجام یک کار نظر خواهر یا برادر خود را جویا شوید متوجه تفاوت سلیقه خود با آن ها خواهید شد. از همین رو نباید انتظار داشت که بهترین فرم از نظر شما با بهترین فرم برای جراحی بینی استخوانی در تهران با دکتر عمل بینی استخوانی شما یکی باشد یا اینکه جراح برای تمامی افراد یک مدل را انتخاب و ارائه دهد. چرا که در نهایت این شما هستید که باید از فرم نهایی بینی خود رضایت داشته باشید. شما باید با خود صادق باشید و ببنید که آیا طبیعی بودن بینی زیبا است یا عروسکی؟؟

  •  ویژگی های چهره :

یکی دیگر از فاکتور های که در تعیین فرم مناسب جراحی بینی استخوانی در تهران یا دیگر شهر های ایران دخیل است ، ویژگی های چهره شخص متقاضی می باشد. بهترین و مناسب ترین فرم بینی برای هر فرد ، بینی است که بیشترین تناسب را با چهره او و سایر اجزای موجود در صورتش داشته باشد. به عنوان مثال اگر فاصله میان لب و بینی شما زیاد است باید از جراحی کردن بینی خود به فرم فانتزی اجتناب کنید ، چرا که این موضوع باعث بیشتر شدن این فاصله و در نهایت کاهش زیبایی چهره شما خواهد شد.

نمونه کارهای عمل بینی استخوانی دکتر ابراهیم رزم پا

عوارض جراحی بینی استخوانی

دچار شدن به مشکلات و عوارض جانبی بعد از عمل جراحی ، یکی از بخش های جداناپذیر هر فرایند تهاجمی می باشد. بهره مند شدن از یک عمل زیبایی بینی با عوارض هر چه محدود تر و کمتر ، با قدمی که در انتخاب روند عمل زیبایی بینی بر می دارید ، ارتباط مستقیم دارد. دکتر ابراهیم رزم پا یکی از بهترین و مجرب ترین جراحان بینی در تهران است که در رابطه با عوارض جانبی عمل بینی استخوانی چنین بیان می کنند:

  • درد :

متقاضیان رینوپلاستی بعد از انجام جراحی زیبایی بینی استخوانی ، سطحی از درد را در طول چندین روز ابتدایی بعد از عمل بینی استخوانی خود تجربه می کنند. البته لازم به ذکر است که این درد قابل تحمل بوده و با استفاده از دارو های مسکنی که پزشک تجویز می کند قابل کنترل می باشد.

  • تورم :

یکی از عوارض طبیعی بعد از جراحی بینی استخوانی می باشد که به دلیل آسیب دیدن و دستکاری شدن بافت ظریف ، غضروف و استخوان های بینی به وجود می آید. بدن برای بهبود دادن آسیب دیدگی دچار تورم خواهد شد. بخش عمده ای از آن در هفته اول یا دوم فروکش می کند. اما ممکن است این تورم تا یک سال ادامه داشته باشد. بهترین جراح بینی تهران دکتر ابراهیم رزم پا در رابطه با راهکار های کاهش تورم ، استفاده از کمپرس یخ ، آناناس و ژل آلوئه ورا را توصیه می کنند.

  • کبودی :

یکی دیگر از عوارض جانبی عمل بینی استخوانی کبودی است که افراد آن را در طول 7 الی 10 روز ابتدایی بعد از عمل زیبایی بینی ، تجربه می کنند. در برخی از بیماران خصوصا خانم ها و آقایان مسن تر ، این عارضه برای مدت زمان طولانی تری داوم دارد. در اغلب موارد کبودی در اطراف بینی و زیر چشم ها مشاهده می شود که کاملا طبیعی می باشد.

  • خونریزی :

طبق گفته های بهترین دکتر بینی استخوانی تهران ، با توجه به این که بعد از انجام عمل جراحی بینی استخوانی ، رگ های خونی در بینی در حال تلاش برای بهبود وضعیت خود هستند ، طبیعی است که به خونریزی اندکی دچار شوید. دکتر ابراهیم رزم پا جراح بینی شما در ولیعصر تهران ، به شما متذکر می شود که در صورتی که حجم خونریزی بسیار کم باشد و با انجام روش های خانگی بعد از گذشت یک الی دو روز قطع شود نباید جای نگرانی در شما به وجود آورد. چرا که این موضوع کاملا طبیعی می باشد. اما در صورت تداوم و افزایش شدت خونریزی بهتر است سریعا با پزشک معالج خود تماس بگیرید و او را در جریان اتفاقات رخ داده قرار دهید.

  • بی حسی :

همانند تمامی جراحی های تهاجمی و نیمه تهاجمی دیگر ، تجربه کردن بی حسی یا مورمور شدن در ناحیه درمان ، کاملا نرمال بوده و نشانه ای مثبت از تلاش بدن برای بازیابی اعصاب آسیب دیده می باشد. این بی حسی بعد از جراحی بینی استخوانی بیشتر در لب بالا و بینی شایع بوده و یک موضوع موقتی بوده که با گذشت زمان به مرور بهبود پیدا خواهد کرد.

  • عفونت :

در یک فرایند جراحی که توسط یک جراح بینی با تجربه ، متبحر و متخصص انجام شده است ، این عارضه نباید پس از انجام عمل زیبایی بینی رخ دهد. رعایت بهداشت صحیح و اجرای دستورالعمل های توصیه شده توسط جراح زیبایی بینی و همچنین مصرف دارو های آنتی بیوتیک در زمان معین ، نقش اثر گذاری در جلوگیری از بروز عوارض جانبی دارد.

لازم به ذکر است که تمامی موارد عوارض جانبی کوتاه مدت و نادر می باشند و در صورتی که شما یک جراح بینی با تجربه و متبحر در شهر محل زندگی خود برای جراحی بینی استخوانی انتخاب کنید ، می توانید از بروز آن ها به میزان بسیار زیادی جلوگیری کنید. شما عزیزان با انتخاب یک جراح بینی خوب و مجرب و رعایت نکات مراقبت های بعد از عمل بینی استخوانی علاوه بر اینکه می توانید از بروز این اتفاقات و عوارض جانبی جلوگیری کنید ، می توانید مطلوب بودن و خارق العاده بودن نتایج جراحی بینی خود را تضمین کنید.

فیلم عمل بینی استخوانی

نقش پوست در بینی های استخوانی

با وجود اینکه همه جراحان بینی اظهار دارند که بینی های استخوانی بهترین نوع بینی هستند ، اما مطلبی در این مورد وجود دارد که نشان دهنده چالش برانگیز بودن جراحی بینی استخوانی در تهران یا دیگر شهر های ایران می باشد. همانطور که می دانید یکی از مهم ترین ویژگی های دماغ های استخوانی داشتن پوستی نازک و استخوانی مستحکم می باشد. استخوان محکم این نوع دماغ ها نقطه مثبت موضوع قرار دارند اما در مقابل پوست نازک آن ها می تواند دردسر ساز و چالش بر انگیز باشد. به بیانی دیگر در مقابل هر ویژگی خوب یک ویژگی بد نیز وجود دارد. در افرادی که نوع پوست آن ها نازک است ، احتمال اینکه بعد از انجام عمل بینی استخوانی بر روی پوست باقی بماند بسیار زیاد می باشد. حتما این سوال برایتان این سوال به وجود می آید که در بینی های گوشتی احتمال باقی ماندن زخم وجود ندارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم این موضوع در دماغ های که دارای پوستی ضخیم هستند نیز رخ می دهد اما در پوست های نازک نمایان تر می باشد و افراد در زمان رو یا رویی با شخص سریعا اثار به جای مانده را مشاهده می کنند. البته لازم به ذکر است که این مشکل تا حدودی با ظرافت کار پزشک و همچنین رعایت نکات مراقبتی توسط خود بیمار قابل پیشگیری و درمان می باشد. اما این تنها یک مسئله نمی باشد چرا که بینی های که دارای پوستی نازک هستند دارای عیوب دیگری نیز می باشند. به عنوان مثال در این نوع بینی ها نمی توان عیوب اسکلت بینی را به راحتی پنهان کرد که همین موضوع باعث می شود تا افراد از جراحان خبره و کارآزموده برای انجام عمل جراحی بینی استخوانی در تهران کمک بگیرند تا وی با ظرافت تمام تغییرات را به وجود آورد. همچنین در زمان انجام عمل جراحی ، بینی تمایل به انقباض دارد که همین موضوع قادر است باعث شود تا بینی حالت طبیعی و نرمال خود را از دست دهد و ناهنجاری های ناخوشایند و نامطلوبی را به وجود آورد.

در صورتی که در معاینات اولیه نوع پوست فرد نازک تشخیص داده شود ، خود می تواند چالشی بزرگ و جدی برای تیم عمل بینی استخوانی محسوب گردد. لازم است بدانید بینی های که دارای پوستی نازک هستند تغییراتی که پزشک بر روی ساختمان و استخوان بینی به وجود می آورد را شفاف تر نشان می دهد. از همین رو اگر شما پزشکی بی تجربه یا بدون تخصص را برای انجام این فرایند انتخاب کنید و او قادر به خلق فرمی زیبا برای بینی شما نباشد ، ظاهر بینی شما نامتعارف می شود. از همین رو بهتر است در انتخاب پزشک خود کمی دقت کنید. لازم به ذکر است که تمامی بینی های استخوانی دارای پوستی نازک نیستند اما با این وجود باید در رابطه با آن با پزشک منتخب خود صحبت نمایید.

صحبت های زیباجوی دکتر رزم پا در خصوص نتیجه جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی استخوانی در تهران بدون عمل امکان پذیر است؟

ترس از تیغ جراحی باعث شده تا افراد سودجو از عباراتی همچون جراحی بدون درد و خونریزی ، عمل بینی استخوانی با لیزر و غیره استفاده کننده و بیماران ناآگاه بسیاری را برای خود جذب کنند. اما به نظر شما آیا چنین چیزی عملی است ؟ بیشتر منظور از عبارت فوق یعنی انجام عمل جراحی بدون درد و خونریزی استفاده از فناوری لیزر است که بدون برش ، ایرادات بینی را برطرف سازد. درست است که لیزر در بسیاری از حوزه ها پیشرفت شایانی داشته و مشکلات بسیاری را برطرف ساخته اما لازم است بدانید که تا کنون در عمل های زیبایی بینی به دلیل ساختار سفت و محکم بینی کاربردی نداشته است. به دلیل بافت های مستحکم و بسیار زیاد این ناحیه ، نمی توان برای برش های جراحی از لیزر استفاده کرد. به عبارتی دیگر انجام جراحی بینی استخوانی در تهران یا دیگر شهر های ایران با لیزر ، تنها یک جنبه تبلیغاتی و گول زننده می باشد و تنها فایده ای که می تواند داشته باشد برای بینی های گوشتی است که قادر است کمی از ضخامت پوست بینی بکاهد. البته منظور از انجام عمل های زیبایی بینی استخوانی بدون عمل می تواند تزریق کردن فیلر های پوستی برای برطرف کردن قوز بینی نیز باشد. با تزریق کردن فیلر ایرادات بینی برای مدت زمان کوتاه و موقتی پوشیده می شود و لازم است تا هر چند وقت یک بار این عمل تکرار شود. در کل نواقص و ایرادات بافت های استخوانی بینی تنها با استفاده از ایجاد برش های جراحی می توانند برای همیشه اصلاح شوند. پس به جای اینکه تمام زمان خود را صرف این نوع پروسه ها کنید و هزینه های بسیار زیادی را برای اعمال تغییرات صرف کنید ، زمان را به تحقیق برای انتخاب بهترین و متبحر ترین جراح بینی استخوانی اختصاص دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *