روزهای زوج از ساعت 16 تا 20
خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه عباس آباد، نبش کوچه نادر، ساختمان پزشکان 2109

هزینه جراحی بینی

همانطور که می دانید سالانه هزاران ، هزار نفر به دلایل مختلف ،  جراحی بینی انجام می دهند. شاید شما از شکل یا اندازه بینی خود ناراضی باشید یا این که بر اثر یک تصادف که باعث آسیب دیدن بینی تان شده است و فرم بینی تان بد شده است متقاضی عمل کردن بینی باشید. برای تمامی افرادی که تصمیم جدی برای عمل بینی دارند ، ممکن است اولین و مهم ترین سوال ، هزینه جراحی بینی باشد. هزینه عمل کردن بینی با توجه به نوسانات مالی ف هر سال با تعرفه جدیدی همراه است. فرقی نمی کند که هدفتان از انجام عمل زیبایی بینی درمانی است یا زیبایی ، از روی علاقه دوست دارید بینی خود را عمل کنید یا به دلیل وجود یک عارضه و مشکل ، مهم این است که قبل از تصمیم گیری نهایی باید تمامی جنبه های این عمل را از جمله هزینه آن بدانید. اما لازم است بگویم که اگر تصمیمتان صد در صدی است و اکنون برای اطلاع از هزینه های نهایی این عمل به این صفحه مراجعه کرده اید ، بهتر است بدانید که اولویت قرار دادن هزینه و انتخاب یک جراح بینی بر اساس آن کاری اشتباه و نادرست است چرا که ممکن است به دلیل تبلیغات نادرست پزشکی را انتخاب کنید که نتواند نیاز های شما را برطرف سازد و همچنین باعث شود شما برای انجام عمل ترمیمی و درمان مشکلات به وجود آمده طی عمل اولیه بینی هزینه بسیار زیادی را صرف کنید.

با ما در این مقاله از سایت دکتر ابراهیم رزم پا بهترین دکتر عمل بینی در تهران همراه باشید تا با مواردی که شامل هزینه عمل بینی می شود آشنا شویم و به شما بگویم که می تواند با حذف کدام موارد هزینه نهایی عمل بینی را کاهش دهید.

 

هزینه جراحی بینی

 

قیمت عمل بینی شامل چه مواردی است؟

هزینه جراحی بینی ممکن است شامل هزینه بیهوشی ، هزینه های بیمارستان ، آزمایشات پزشکی ، نسخه ها و حق الزحمه جراح بینی باشد. دقت داشته باشید که داشتن بینی زیبا و خوش فرم می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی چهره شما داشته باشد. از همین رو مهم است که شما درک درست و واضحی از تغییراتی که ممکن است طی انجام عمل بینی برای شما به وجود آید ، داشته باشید. تغییرات درخواستی ممکن است با هزینه عمل بینی در ارتباط باشند.

هزینه جراحی بینی در سال 1401 در تهران

با توجه به افزایش قیمت های که در سال پیش یعنی 1400 داشتیم می توان پیش بینی کرد که هزینه عمل بینی در سال 1401 و پس از آن یعنی 1402 و 1403 حدود 20 الی 30 درصد افزایش خواهد داشت. اما قیمت جراحی کردن دماغ چه در سال 1400 و چه 1401 به عوامل متعدد بسیار زیادی بستگی دارد از همین رو امکان اعلام یک هزینه ثابت مقدور نمی باشد. بگذارید برای این مبحث مثالی را بیان کنیم. اگر مقاله جراحی بینی استخوانی را خوانده باشید ، خواهید دید که جراحی این بینی ها به دلیل داشتن غضروف کافی و مستحکم بسیار آسان تر می باشد و پزشک می تواند آن را به هر فرمی تغییر دهد. در حالی که در جراحی بینی گوشتی به دلیل سست بودن غضروف ها و استخوان بینی امکان تغییر شکل ان به هر فرمی وجود ندارد و پزشک طی انجام عمل این نوع بینی ها با چالش های بسیار زیادی رو به رو می شود و همچنین نیاز به مهارت ، دقت و تجربه بسیار زیادی دارد. از همین رو طبیعی است هزینه جراحی بینی گوشتی با جراحی بینی استخوانی یکسان نباشد.

هزینه انواع روش های رینوپلاستی

همانطور که در مقاله جراحی بینی خوانید ، عمل رینوپلاستی به طور کلی به دو روش باز و بسته انجام می شود. این روش ها تاثیر مستقیمی بر روی هزینه های عمل زیبایی بینی دارند که در ادامه هر یک از آن ها را به صورت جدا گانه توضیح خواهیم داد:

  • قیمت جراحی بینی به روش باز :

در این روش ، یک جراح بینی متبحر و مجرب در تهران در زیر بینی در ناحیه میان دو سوراخ بینی که به ان کلوملا گفته می شود یک برش بسیار ظزیف ایجاد می کند تا پوست را با استفاده از ابزار مخصوص بلند کند و تمامی قسمت های اصلی بینی برای انجام تغییرات قابل دسترس باشند. پس از اعمال تغییرات نیز پوست را در محل قبلی خود قرار می دهد و بخیه می زند. بعد از انجام عمل زیبایی بینی با روش باز بینی متورم خواهد شد که البته این تورم به مرور زمان از بین می رود. از انجایی که این روش با چالش کمتری رو به رو است و طی انجام ان جراح بینی به خوبی به ساختار بینی دسترسی دارد هزینه جراحی بینی باز کمتر است.

  • قیمت عمل بینی به روش بسته در تهران :

در روش بسته ، برخلاف روش باز ، برش ها درون بینی و بین غضروف ها انجام می شود. دید جراح بینی طی انجام آن محمدود تر می باشد. چرا که دسترسی به پشت و نوک بینی بدون برداشتن پوست و ایجاد برش خارجی و با کادر در سوراخ بینی بسیار کم می باشد. این روش معمولا برای اصلاحات جزئی انجام می شود. تورم بینی در این تکنکی بسیار کم بوده و دوره بهبودی آن نیز کوتاه تر می باشد. انتخاب این که از کدام یک از روش های فوق برای انجام عمل بینی شما استفاده شود ، بر عهده جراح می باشد. یک جراح بینی متبحر ، مجرب و متخصص در هر دو روش گفته شده مهارت داشته و می تواند آن را با بالاترین کیفیت انجام دهد.

 

هزینه جراحی بینی

 

هزینه رینوپلاستی استخوانی

بد نیست بدانید که بینی های استخوانی دارای مدل های متفاوتی هستند. مشخص است که بینی استخوانی که تنها یک برآمدگی جزئی دارد ، به نسبت بینی که غضروف محکمی دارد و قوز روی پل بینی آن بسیار زیاد است ، هزینه کمتری را برای جراحی باید بپردازد. هزینه جراحی بینی استخوانی بعد از تشخیص پزشک و تعیین فرم مناسب برای بینی شما مشخص خواهد شد.

هزینه عمل زیبایی بینی گوشتی

عمل بینی گوشتی همانطور که گفته شد کمی سخت تر و پیچیده تر از مابقی بینی ها می باشد. به وجود آوردن تغییرات در این نوع بینی ها به دلیل نرم بودن استخوان بینی کمی سخت تر  ،حساس تر و پیچیده تر می باشد. در این نوع جراحی زیبایی ، مهم این است که بعد از گذشت چندین سال فرم بینی به حالت اولیه خود باز نگردد. هزینه جراحی کردن بینی گوشتی به دلیل پیچیدگی های که دارد به نسبت فرم استخوانی بسیار زیاد تر می باشد.

هزینه جراحی بینی ترمیمی در تهران

جراحی ترمیمی بینی یکی از اقداماتی است که بسیاری از افراد که از نتیجه عمل زیبایی بینی اولیه خود ناراضی بوده اند یا دچار مشکلات تنفسی شده اند انجام می دهند. عمل بینی ترمیمی به دلیل اینکه بینی در گذشته آسیب دیده است و ساختار بینی تعضیف شده و جراح بینی هر بار ممکن است با چالش جدی تر و سخت تری رو به رو شود ، سخت تر ، پیچیده تر و حساس تر از روش های فوق می باشد. در نتیجه هزینه بالاتری را دارد. هزینه جراحی بینی ترمیمی با توجه به این که چه نوع تغییراتی باید در بینی عمل شده ایجاد شود متغیر است. بهتر است بعد از انجام جلسه مشاوره از پزشک خود در رابطه با هزینه های نهایی این عمل سوال بپرسید. لازم است به یاد داشته باشید که هزینه عمل رویژن بر اساس میزان تغییرات مورد نیاز ، فرم نهایی ، روش مورد استفاده و غیره تعیین می شود.

آیا بیمه هزینه جراحی بینی را پرداخت می کند؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است برای افراد متقاضی جراحی کردن بینی به وجود آید این است که ایا بیمه هزینه نهایی عمل بینی را پرداخت می کند یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگویک که اگر هدف شما از انجام جراحی بینی تنها خدمات مربوط به زیبایی و رفع نقوص ظاهری بینی است ، شرکت های بیمه هزینه آن را پرداخت نخواهند کرد. نه تنها هزینه عمل بینی به دلیل زیبایی بلکه هر نوع اقدام دیگری که در حوزه زیبایی و افزایش اعتماد به نفس و رفع عیوب ظاهری صورت انجام می شود تحت پوشش بیمه های پایه و بیمه تکمیلی قرار نمی گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *