روزهای زوج از ساعت 16 تا 20
خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه عباس آباد، نبش کوچه نادر، ساختمان پزشکان 2109

جراحی بینی نیمه فانتزی | نمونه کارهای فوق العاده

امروزه با وجود تغییرات بسیار زیاد در معیار های زیبایی و جذابیت افراد بسیار زیادی تمایل دارند جراحی بینی نیمه فانتزی انجام دهند. جراحی بینی به حالت نیمه عروسکی یکی از پرطرفدار ترین عمل های زیبایی صورت به حساب می اید که در آن بینی متناسب با سایر اجزای صورت کوچک شده و قوس کوچکی بر روی نوک آن به وجود خواهد امدو بیمارانی که تمایل ندارند بینی معمولی خود را داشته باشند و در عین حال از قوس زیاد بینی خوششان نمی اید ، یکی از بهترین و مناسب ترین کاندیدای عمل بینی عروسکی هستند. در واقع در بینی های نیمه فانتزی زاویه میان نوک بینی تا لب بالایی بین 95 الی 100 درجه می باشد. چنانچه قصد دارید عمل بینی نیمه فانتزی را در تهران و با بالا ترین کیفیت و بهترین نتیجه انجام دهید ، توصیه می کنیم قبل از هر چیزی در رابطه با روند انجام جراحی زیبایی بینی نیمه عروسکی اطلاعات کامل و مفیدی به دست اورید تا با دید بازتری نسبت به انجام این فرایند اقدام نمایید. در این مقاله از سایت دکتر امید ابراهیمی بهترین جراح بینی تهران ، قصد داریم در رابطه با این نوع عمل کردن بینی پرطرفدار و زیبا توضیحاتی مفید و کامل ارائه دهیم.

 

جراحی بینی نیمه فانتزی

 

جراحی بینی نیمه فانتزی چه شکلیه

در عصر کنونی ، عمل زیبایی بینی به صورت نیمه فانتزی در میان مردم به خصوص اقایان طرفداران  بسیار زیادی پیدا کرده است و افراد بسیاری اصرار بر انجام ان دارند ، اما قبل از هر کاری باید در ابتدا بدانید که آیا عمل بینی نیمه عروسکی چه شکلی است و برای چه کسانی مناسب می باشد؟ بینی در مدل های نیمه فانتزی ، کوچک و سربالا و دارای قوس می باشد و از همین رو به آن ها نیمه عروسکی گفته می شود. پهنای بینی و سوراخ های آن کوچک شده و میان لب و نوک بینی زاویه ای حدود 95 تا 100 درجه به وجود می آید. بینی نیمه عروسکی برخلاف بینی های فانتزی دارای محدودیت نبوده و افراد به راحتی می توانند آن را انجام دهند اما قبل از آن نیاز است تا جراح بینی ، صلاحیت شما را برای انجام جراحی بینی نیمه فانتزی تایید کند.  چرا که از نظم علم زیباشناسی بهترین کاندیدای این عمل زیبایی افرادی هستند که دارای صورتی کوچک و ظریف هستند.

لازم به ذکر است که برخی از پزشکان و جراحان بینی در رابطه با این پروسه می گویند ، کسانی که بینی آن ها غضروفی و استخوانی است و دارای پوستی نازک هستند نتایج بهترین دریافت خواهند کرد. به دلیل ضعیف بودن سختمان بینی های گوشتی ، انجام عمل زیبایی دماغ نیمه فانتزی بر روی بینی های گوشتی باعث افزایش احتمال افتادگی نوک آن پس از گذشت مدت زمان طولانی می شود.

عوارض جراحی بینی نیمه فانتزی

زمانی که قرار است کاری را انجام دهیم اما از انجام آن می ترسیم اولین مسئله ای که ذهنمان را درگیر می کند این است که ایا کاری که قرار است انجام شود برای ما مشکلی ایجاد می کند یا خیر؟ متقاضیان عمل کردن بینی نیمه فانتزی نیز همین طور هستند ، ممکن است برایشان سوال به وجود آید که ایا با انجام عمل دماغ نیمه عروسکی ، مشکلی ما را تهدید می کند یا خیر؟ آیا این نوع فرم بینی نیز همانند فرم فانتزی دارای محدودیت های است و ممکن است عوارض جدی و حادی را برای افراد به وجود اورد؟ در پاسخ به این سوال ها دکتر ابراهیم رزم پا یکی از مجرب ترین و پر سابقه ترین جراحان بینی در حوزه جراحی بینی نیمه فانتزی در تهران می گویند ، اگر شما برای انجام عمل زیبایی بینی نیمه فانتزی خود یک جراح بینی مجرب ، متبحر ، متخصص و کار ازموده را انتخاب نمایید و همچنین به تمامی نکات و مراقبت های گفته شده گوش دهید و عمل کنید ، عوارض چندان زیادی گریبان گیر شما نخواهد شد. اما چنانچه در زمان انتخاب بهترین دکتر عمل بینی نیمه فانتزی خود کوتاهی و بی دقتی کنید و پزشکی را برای این کار انتخاب کنید که از تخصص ، تجربه و مهارت بسیار کمی برخودار باشد ، این احتمال وجود دارد که شما به عوارض حاد و جبران ناپذیری دچار شوید ، حتی این امکان نیز وجود دارد تا جان شما نیز به خطر بیافتد یا به عمل ترمیمی بینی نیاز پیدا کنید. ازجمله عوارضی که ممکن است بر اثر ناکارآمد بودن و بدون تخصص بودن پزشک انتخابی به وجود آید می توان به نامتقارن بودن سوراخ های بینی ، صدمه دیدن و سوراخ شدن سپتوم ، سربالا شدن بیش از حد بینی ، به وجود آمدن مشکلات عملکردی بینی ، هماتوم ، خونریزی شدید ،  بی حسی پوست ، از دست دادن حس بویایی و غیره اشاره کرد.

لازم به ذکر است که هیچ گاه نباید از تاثیر نکات مراقبت های بعد از جراحی بینی نیمه فانتزی چشم پوشی کرد و آن ها را نادیده گرفت. چرا که با رعایت انجام تک تک آن ها می توان خونریزی ، تورم ، قرمزی ، کبودی و خطر بروز عفونت را کاهش داد و یا حتی به صفر رساند. بهتر است برای اینکه طی انجام یک جراحی زیبایی بینی به فرم ایده ال ومناسب خود برسید و هزینه گزافی را برای جراحی ترمیمی بینی صرف نکنید در رعایت نکات مراقبت های بعد از جراحی بینی کوشا باشید و به بهترین و مجرب ترین جراح بینی شهر خود مراجعه نمایید. به یاد داشته باشید عمل ترمیمی بینی به دلیل پیچیده و سخت تر بودن نیاز به مهارت ، دقت و تجربه بیشتری دارد و از همین رو پزشک هزینه بسیار زیادی را برای انجام آن دریافت می کند.

عزیزانی که قصد دارند جراحی بینی نیمه فانتزی را در تهران انجام دهند ، می توانند برای بهره مند شدن از بهترین و با کیفیت ترین خدمات به دکتر ابراهیم رزم پا یکی از بهترین و مجرب ترین جراحان بینی تهران مراجعه نمایند. متقاضیان عمل بینی نیمه فانتزی در تهران می توانند برای بررسی و ارزیابی میزان مهارت و تجربه دکتر رزم پا به صفحه گالری تصاویر سایت ایشان یا صفحه رسمی اینستاگرام ایشان مراجعه نمایند.

 

جراحی بینی نیمه فانتزی

 

بینی طبیعی بهتره یا نیمه فانتزی

انتخاب یکی از فرم های بینی به عنوان بهترین و مناسب ترین کاملا سلیقه ای می باشد. انتخاب اینکه کدام یک از ان ها برای شما مناسب می باشد و به فرم چهره شما می اید تنها بر عهده پزشک می باشد. شما با توجه به نمونه کار ها و خصوصیاتی که بینی های نیمه فانتزی ، فانتزی یا طبیعی دارند یکی از آن ها را انتخاب می کنید و به اطلاع پزشکتان می رسانید یا خواسته های خود را از جراحی بینی نیمه فانتزی به طور صریح و واضح بیان می کنید. پس از ان جراح بینی با مورد بررسی قرار دادن بینی ، چهره شما ، سلیقه و خوسته هایتان و همچنین با تکیه بر دانش علم زیباشناسی بهترین و مناسب ترین فرم را پیشنهاد می کند. بهتر است به جراح بینی خود اعتماد کنید و فرمی را که او پیشنهاد می دهد را انتخاب نمایید چرا که اگر او از مهارت ، تخصص و تجربه بسیار زیادی در این زمینه برخوردار باشد به دلیل انجام عمل های متعدد و مشاهده نتایج متفاوت ، بهترین را به شما پیشنهاد می دهد.

آیا رینوپلاستی نیمه عروسکی محدودیت جنسیت  دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم برخی از جراحان بینی بر این باور هستند که مدل دماغ نیمه فانتزی تنها برای دختر خانم ها و بانوان قابل انجام می باشد و به هیچ وجه برای آقایان توصیه نمی شود. شکل ظاهری بینی با آناتومی اسکلتی و ژنتیک تعیین می شود. به طور کلی باید بگویم که اناتومی اسکلتی و ظاهر صورت خانم ها با مردان متفاوت می باشد که درک این تفاوت ها یکی از مهم ترین و اصلی ترین مولفه های جراحی پلاستیک بینی می باشد. ساده ترین راه مقایسه بینی زن و مرد از نر اندازه و شکل بینی می باشد. بینی مردانه به طور کلی بزرگ تر بوده دارای ساختمانی محکم است و پوستی نازک دارد در حالی که بینی خانم ها معمولا کوچک تر می باشد. لازم است بگویم که چهره زنان به دلیل ظرافتی خاصی که دارد بهترین و مناسب ترین گزینه برای جراحی بینی نیمه فانتزی می باشد.

آیا در زمان انتخاب فرم فانتزی جنسیت اهمیت دارد؟

یکی از متداول ترین سوالاتی که در این زمینه از جانب آقایان مطرح می شود این است که آیا من به عنوان یک مرد می توانم عمل جراحی بینی فانتزی را انجام دهم یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید این چنین بگویم که بله معمولا مدل بینی نیمه فانتزی به دلیل داشتن ویژگی های فرم فانتزی و به وجود آوردن ظرافت در چهره برای دختر خانم ها و بانوان انجام می پذیرد و برای آقایان به هیچ عنوان توصیه نمی گردد. شکل ظاهری بینی با آناتومی اسکلتی و ژنتیک تعیین می گردد. به طور کلی آناتومی اسکلتی صورت زنان با آقایان متفاوت است که همین تفاوت ها باعث می شود تا تغییراتی که برای خانم ها مورد پسند و استفاده می باشد برای آقایان نتایجی مطلوب و ایده آل به وجود نیاورد. به بیانی دیگر این تفاوت ها یکی از مهم ترین مولفه های مهم در جراحی بینی نیمه فانتزی به شمار می رود. ساده ترین راهکار برای مقایسه بینی زنان و مردان بررسی اندازه و شکل نهایی بینی می باشد. بینی آقایان به طور کلی بزرگتر از بینی خانم ها می باشد. لازم به ذکر است که معیار های زیبایی و جذابیت در چهره خانم ها با آقایان متفاوت است و آقایان به دلیل جذابیت های مردانه ای که دارند از انجام عمل های زیبایی که باعث کاهش جذابیت آن ها و ایجاد فرمی ظریف شود خودداری می کنند. البته این موضوع جای بحث داشته و از همین رو بهتر است پاسخ نهایی را یعنی اینکه آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر را از جراح بینی خود دریافت کنید. 

 

 

جراحی بینی نیمه فانتزی تا چه اندازه می تواند موفقیت آمیز باشد؟

برای پاسخ دهی به این سوال باید در ابتدا به آناتومی چهره افراد اشاره کنیم. بهتر است بدانید که آناتومی چهره همه افراد با یک دیگر متفاوت بوده بنابراین هیچ گاه این امکان وجود ندارد تا بینی شما دقیقا مانند بینی فردی دیگر شود. به عنوان مثال در خلق یک فرم زیبا و جذاب برای بینی شما ضخامت پوستتان ، نوع پوستی که دارید ، نوع بینی اینکه استخوانی است یا گوشتی و غیره مقوله های مهمی هستند. تا جایی که اگر پوست بینی شما نازک باشد پنهان کردن برجستگی های بینی دشوار خواهد شد و در مقال چنانچه پوست از ضخامت بسیار زیادی برخوردار باشد تغییراتی که می توان بر روی بینی ایجاد کرد و زیبایی را حلق کرد در قسمت خارجی بینی به خوبی نشان داده نمی شود. از همین رو در جراحی زیبایی بینی ، هدف جراح از اعمال تغییرات این است که بینی به یک نتیجه معقول ، منطقی و جذاب ختم شود. از این رو می توان نتیجه گرفت اگر شما پزشکی مجرب و متبحر را برای عمل زیبایی بینی خود انتخاب کنید و پوستی نرمال داشته باشید به طور قطع می توانید نتایجی مطلوب و ایده آل از پروسه جراحی بینی نیمه فانتزی پیش روی خود به دست اورید. پس در انتخاب جراح بینی خود دقت کنید.

هزینه عمل بینی نیمه فانتزی

به طور کلی هزینه انجام جراحی های زیبایی بینی پس از معاینه توسط جراح رینوپلاستی تعیین و مشخص می شود. در حقیقت پس از اینکه پزشک فاکتور های تعیین قیمت را که شامل میزان ایرادات بینی ، دستمزد انجام جراحی ، نوع روش انجام جراحی بینی ، میزان تغییرات مورد نیاز و غیره می شود را بررسی نمود ، هزینه نهایی تعیین می گردد. در رابطه با افرادی که در مورد پرداخت هزینه های عمل بینی نیمه فانتزی توسط بیمه سوال دارند نیز باید گفت به دلیل اینمه در طی انجام رینوپلاستی نیمه فانتزی قرار است تنها فرم ظاهری بینی تغییر یابد و زیبا تر شود جراحی بینی نیمه فانتزی در تهران یا دیگر شهر های ایران در دسته جراحی های زیبایی قرار می گیرد و به همین دلیل بیمه هزینه ای را بابت آن پرداخت نمی کند. البته بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با شرکت های  بیمه طرف قراردادتان صحبت نمایید.

عمل بینی نیمه فانتزی به روش بسته

بسیاری از متقاضیان این رویکرد ، مایلند بدون وجود اسکار قابل مشاهده ، به یک بینی نیمه عروسکی دست یابند و در یک کلام ، بینی آن ها بی هیچ نقصی باشد. جراحی بینی نیمه فانتزی با رویکرد بسته فرآیندی است که به بهترین نحو شما را به خواسته خود می رساند. در این روند ، پزشک برش های مورد نظر خود را درون سوراخ ها ایجاد می نمایند تا در حالت عادی جای زخم آن ها قابل مشاهده نباشد.

دکتر رزم پا تخصص ویژه ای در این تکنیک دارند و قادرند بهترین نتیجه را به مراجعین خود ارائه دهند. بر خلاف تصور عموم استفاده از این روش باعث ایجاد محدودیت نمی شود و جراح قادر است تا از طریق آن اقداماتی مثل تغییر شکل نوک بینی ، کوتاه کردن ارتفاع آن و یا رفع قوز را به انجام رساند.

در جراحی بینی نیمه فانتزی به روش بسته که با نام عمل اندونازال نیز شناخته می شود ساختار بینی به صورت کامل در معرض دید قرار نخواهد گرفت و عمل از طریق سوراخ های باریک داخل بینی به انجام خواهند رسید ؛ بنابراین یکی از اقدامات ضروری برای انجام این فرآیند این است که یک جراح متبحر و برجسته را برای آن انتخاب کنید تا از نتیجه خود مطمئن شوید.

علاوه بر اینکه عمل بینی نیمه فانتزی به روش بسته منجر به ایجاد اسکار زیادی نمی شود ؛ بلکه دوره ریکاوری آن نیز به زمان کمی نیاز دارد و بیمار با تورم کمتری مواجه می گردد. با اینحال نمی توان این فرآیند را یک رویکرد ساده دانست و برای انجام آن کوتاهی کرد. با وجود کوتاه بودن دوره نقاهت این پروسه ، ممکن است عوارضی در پی آن رخ دهند. بنابراین همانطور که ذکر شد در انتخاب پزشک کوتاهی نکنید.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید 👇🏻

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *